En
la darrera sessió de l'assignatura, vam estar parlant de com hauria de ser el
professor/a del segle XXI. Amb l'aplicació Piktochart, que
és totalment gratuïta i ens permet elaborar una infografia, hem exposat la
nostra visió sobre com hauria de ser el professor/a del segle XXI. Hem
volgut representar que les TIC poden estar introduïdes dins les
aules; per aquest motiu, hem representat una professora amb el seu mòbil, on
s'hi veu una conversa de WhatsApp entre professors on s'expressen les
diferents opinions sobre com hauria de ser aquest professorat.
La
reflexió que n'extreiem d'aquesta sessió és que a part de totes les
característiques descrites en la imatge de sota, els alumnes valorem més
un professor/a innovador/a que no pas les noves tecnologies en si. És a dir,
aquestes són primordials degut a que ens trobem en el segle XXI, però sobretot
cal un canvi metodològic per fer-les més productives i interessants cara els
alumnes i, d'aquesta manera, incentivar les ganes d'aprendre. Aquest canvi
metodològic es podrà dur a terme quan el professor/a sigui capaç d'utilitzar
aquestes noves tecnologies i sobretot sàpiga introduir-les correctament dins de
les activitats a l'aula, per això, es diu que el professorat ha d'estar
contínuament aprenent per tal d'estar al dia amb les noves tecnologies.